Угода Користувача

 

1. Загальні положення користувальницької угоди

1.1. Дана користувальницька угода (“Угода користувача”, “Угода” або “Умови”) визначає умови доступу та використання онлайн сервісу Flatris за моделлю SaaS, наданого ФОП Косянчук В.В. та афілійованою компанією NEOSALES CORP LP (надалі іменованих як "Сервіс" або "Flatris"), через веб-сайт www.flatris.com.ua (Сайт), у тому числі піддоменів та пов'язаних сайтів, а також будь-якої інформації , текстових, графічних, відео- та інших матеріалів, присутніх на вищевказаному Сайті або які стосуються бренду Flatris.

1.2. Використовуючи сервіс Flatris, Ви автоматично погоджуєтесь з цими Умовами. Якщо ви не приймаєте всіх без винятку умов цієї Угоди, подальше використання Сервісу вважається незаконним. А також підтверджуєте, що маєте повну громадянську дієздатність відповідно до юрисдикції країни Вашого проживання.

1.3. Терміни “Ви”, “Ваш”, “Користувач” та їх похідні в цій Угоді означають фізичних або юридичних осіб, які використовують Послуги (крім фізичних осіб, які не досягли 18 років, та обмежені в дієздатності).

1.4. Якщо ви використовуєте Послуги від імені та за дорученням компанії або іншої юридичної особи, дія умов цієї Угоди поширюється і на компанію або іншу юридичну особу, від імені та за дорученням якого ви дієте.

2. Предмет угоди

2.1. Предметом цієї Угоди є передача Сервісом прав використання Послуг Користувачеві на умовах простої (невиключної) ліцензії шляхом надання доступу до Сервісу на серверах, що належать хостинговим компаніям.

2.2. Flatris зобов'язується надавати Користувачеві послуги протягом Періоду (сплаченого періоду доступу до Сервісу) на умовах обраного Користувачем Тарифу для особистого використання.

2.3. Якщо ви використовуєте наші Служби від імені своєї компанії, це означає, що компанія приймає ці Умови. Вона зобов'язується захищати Сервіс, його керівництво, агентів та співробітників від будь-яких судових позовів, процесів та розглядів, пов'язаних з використанням Вами Сервісу або порушенням вами цих Умов, а також від будь-якої відповідальності, у тому числі фінансової щодо позовів, збитків, пошкоджень, процесів, розглядів, судових витрат та гонорарів адвокатів.

2.4. Дія умов цієї Угоди поширюється на всі подальші оновлення та нові версії Сервісу. Продовжуючи використання Сервісу, Користувач тим самим погоджується з усіма змінами та доповненнями, а також приймає умови цієї Угоди для відповідних оновлень, нових версій Сервісу, якщо оновлення та/або нова версія Сервісу не супроводжується іншою угодою.

3. Внесення поправок

3.1. Flatris залишає за собою право в односторонньому порядку змінювати, доповнювати або замінювати окремі або всі умови цієї Угоди, що набула чинності з моменту її розміщення на сайті Flatris, включаючи, крім іншого, комісії, пов'язані з використанням Послуг. У разі зміни Умов, Flatris опублікує оновлену Угоду про Угоду на Сайті, а також повідомить вас доступними засобами про істотні зміни в Угоді. Продовження використання Послуг після внесення таких змін означатиме вашу згоду з ними.

3.2. Зміни не мають зворотної дії і набувають чинності не раніше чотирнадцяти днів з моменту публікації.

3.3. Якщо Користувач не заперечує у письмовій формі проти змін протягом 5 (п'яти) днів з моменту їх впровадження, зміни для нього набувають чинності. Однак якщо вони пов'язані з впровадженням нових функцій Служб або внесенням поправок до законодавства, то застосовуватимуться негайно.

3.4. Кожне положення цієї Угоди є автономним і має юридичну силу. Якщо одне з положень цих умов втратить чинність, це не вплине на легітимність інших положень.

4. Сповіщення

4.1. З метою повідомлення Користувачів про зміни в Послугах, таких як внесення поправок до цієї Угоди, Flatris може розміщувати на сторінках Сайту банера або спливаючі повідомлення з відповідним змістом. Також Користувачі можуть отримувати повідомлення на адресу електронної пошти, вказану ними під час реєстрації на Сервісі. Ви погоджуєтесь, що співробітники Flatris можуть періодично зв'язуватися з вами через чат на сайті, по електронній пошті або телефону.

5. Права та обов'язки сторін

5.1. Права та обов'язки Сервісу:

5.1.1. Flatris зобов'язується забезпечувати роботу Сервісу, відповідно до умов цієї Угоди, цілодобово 7 (сім) днів на тиждень, включаючи вихідні та святкові дні, за винятком часу проведення профілактичних та/або ремонтних робіт.

5.1.2. Flatris зобов'язується надавати Користувачам стандартну підтримку протягом 9 годин з понеділка по п'ятницю. Стандартний термін розгляду заявки з моменту її подання Користувачем Flatris становить 24 години у робочі дні.

5.1.3. Flatris має право призупиняти роботу Сервісу для проведення необхідних планових профілактичних та/або ремонтних робіт на технічних ресурсах Сервісу, а також позапланових робіт в аварійних ситуаціях , повідомляючи про це Користувача, якщо технічно це можливо, за допомогою розміщення відповідної інформації на сайті.

5.1.4. Flatris має право переривати роботу Сервісу, якщо це обумовлено неможливістю використання інформаційно-транспортних каналів, що не є власними ресурсами Сервісу, або дією та/або бездіяльністю третіх осіб, якщо це безпосередньо впливає на роботу Сервісу, у тому числі за аварійної ситуації.

5.1.5. Flatris має право оновлювати зміст, функціональні можливості та користувальницький інтерфейс Сервісу в будь-який час на власний розсуд.

5.1.6. Flatris має право змінювати вартість платних послуг в односторонньому порядку.

5.1.7. Flatris має право надавати Послуги іншим особам. Право, що надається Користувачеві, не є винятковими.

5.1.8. Flatris має право заблокувати та/або видалити обліковий запис Користувача, включаючи весь інформаційний вміст Користувача без повідомлення Користувача та пояснення причин у разі порушення Користувачем умов цієї Угоди. У разі блокування або видалення облікового запису Користувача через порушення умов цієї Угоди кошти, що знаходяться на особовому та бонусному рахунках Користувача, поверненню не підлягають.

5.1.9. Технічна підтримка Flatris залишає за собою право не відповідати Користувачам, які використовують нецензурну лексику, грубу мову або будь-яким іншим способом виявляють неповажне ставлення до фахівців Технічної підтримки Flatris.

5.2. Права та обов'язки Користувача:

5.2.1. Користувач зобов'язується не вдаватися до дій, які можуть розглядатися як такі, що порушують Українське законодавство або законодавство країни свого проживання або реєстрації юридичної особи.

5.2.2. Користувач зобов'язаний не рідше, ніж один раз на місяць знайомитися з актуальним змістом цієї Угоди.

5.2.3. Користувач зобов'язується не передавати третім особам паролі та логіни, які використовуються для доступу до Сервісу, забезпечити конфіденційність їх зберігання. У разі несанкціонованого доступу до логіну та паролю та/або облікового запису користувача Користувач зобов'язаний негайно повідомити про це Сервіс.

5.2.4. Користувач зобов'язується захищати, відшкодовувати збитки, звільняти від відповідальності та захищати Flatris та його співробітників від усіх претензій, позовів, розглядів та витрат (включаючи судові (витрати), які можуть бути понесені Сервісом внаслідок використання ним Послуг, у тому числі викликані порушенням вимог законодавства щодо захисту авторських прав, права на конфіденційність, або порушенням інших прав третьої сторони або застосовного законодавства.

5.2.5. Користувач зобов'язується не проводити реверс-інжиніринг, декомпілювати, здійснювати спроби злому, копіювання коду або будь-які інші дії, спрямовані на порушення нормальної роботи Сервісу або отримання неправомірної вигоди, у тому числі впливати на працездатність серверів компанії flatris.com.ua, а також не здійснювати спроби зламати механізми захисту, не використовувати віруси, трояни, інші шкідливі програми для будь-яких цілей, у тому числі brut force атаки, DoS ( DdoS) атаки, спам, використання посилань та будь-яких інших процесів.

5.2.6. Користувач зобов'язується не використовувати Сервіс для створення конкуруючого продукту або послуги, копіювати ідеї, функції або графічні елементи Сервісу.

5.2.7. Користувач зобов'язується не намагатися отримати несанкціонований доступ до Сервісу.

5.2.8. Користувач має право доступу до Сервісу в будь-який час, крім часу проведення профілактичних та ремонтних робіт.

5.2.9. Користувач має право користуватися Сервісом у межах його функціональних можливостей та на умовах встановлених цією Угодою.

5.2.10. Користувач має право самостійно змінювати пароль свого облікового запису.

6. Політика повернення платежів

6.1. Flatris зобов'язується повернути кошти, якщо з оплати підписки минуло трохи більше 14 днів. Якщо Користувач сплатив передплату на Flatris і з якоїсь причини не задоволений Послугами, то може надіслати запит про повернення коштів на електронну пошту info@flatris.com.ua або звернутися до чату на сайті www.flatris.com.ua

6.2. Запит Користувача про повернення коштів буде оброблений протягом 7 днів з моменту подання. Повернення коштів буде здійснено таким же способом, яким було здійснено оплату.

6.3. Для повернення коштів необхідна наступна інформація: Ваші платіжні дані (ім'я, номер транзакції), Ваш логін (адреса електронної пошти, використана при реєстрації), копія /Фотокопія документа , що підтверджує здійснення оплати та коротке пояснення, чому Ви запитуєте повернення коштів.

7. Умови передплати та оплати послуг Flatris

7.1. Для доступу до платних Послуг Flatris, що надаються через Сайт www.flatris.com.ua, Користувач повинен оплатити Послуги за допомогою кредитної картки, платіжного сервісу, що підтримується, або на розрахунковий рахунок Сервісу.

7.2. Тарифи надаються за місячною (за 1 (один), 3 (три) або 6 (шість) місяців) або річною підпискою. Для умов цієї угоди 1 (один) місяць дорівнює 30 дням.

7.3. Ви погоджуєтесь з тим, що Flatris може надавати ваші платіжні дані тільки банківським установам або платіжним системам (наприклад, LiqPay) для здійснення оплати Послуг.

7.4. Залежно від країни, обмінного курсу валют та обраного типу оплати, з Вас можуть додатково стягуватися комісійні збори при оплаті Послуг. Розмір податків залежить від платіжних даних, які Ви надаєте під час оплати Послуг.

7.5. Факт отримання оплати підтверджується працівником відділу Customer Success за допомогою діалогу в чаті або по e-mail.

7.6. При оплаті тарифного плану за допомогою електронних платіжних систем Flatris не надає фізичним особам документів, що підтверджують факт оплати.

7.7. Flatris здійснює безготівковий розрахунок, виписує рахунок та надає акти виконаних робіт юридичним особам, які:

7.7.1. Надали повну правову інформацію про юридичну особу, необхідну для здійснення угод, відповідно до законодавства України чи країни реєстрації юридичної особи.

7.7.2. Здійснюють оплату на суму не менше 200$ (двісті) (доларів США).

7.7.3. Здійснюють підписку на будь-який тарифний план, крім Start, не менше, ніж на 6 (шість) місяців.</p >

7.7.4. Усвідомлюють, що до вартості тарифного плану буде додано %-т податку на додану вартість або інший обов'язковий платіж, визначений законодавством країни реєстрації юридичної особи, а також законодавством України, якщо хоча б одна із сторін є резидентом України.

7.8. Оплата тарифного плану здійснюється у доларах США або в українській гривні.

7.8.1 За допомогою інтернет еквайрингу LIQPAY або WAYFORPAY оплата здійснюється у валюті UAH на рахунок ФОП Косянчук В.В..

7.8.2 За допомогою інтернет еквайрингу STRIPE оплата здійснюється у валюті USD на рахунок  афілійованої компанії NEOSALES CORP LP.

8. Умови припинення дії угоди

8.1. Ця Угода набирає чинності з моменту першого використання Сервісу після реєстрації на Сайті і залишатиметься в силі до анулювання облікового запису або відмови від Послуг.

8.2. Ви можете анулювати обліковий запис у будь-який момент. Для анулювання облікового запису надішліть запит до служби підтримки користувачів Flatris через чат на сайті або за адресою електронної пошти info@flatris.com.ua

8.3. У разі порушення умов використання або створення юридичних ризиків для Flatris, Flatris може в односторонньому порядку анулювати або призупинити дію Вашого облікового запису, про що Ви будете повідомлені електронною поштою або при спробі увійти до Вашого облікового запису.

9. Відповідальність та порядок вирішення спорів

9.1. За порушення зобов'язань за Угодою Сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України, якщо хоч одна із сторін є резидентом України, або законодавством країни реєстрації юридичної особи. При цьому відповідальність Сервісу перед Користувачем у разі вимоги відшкодування збитків обмежена розміром вартості сплачених Користувачем платних послуг.

9.2. Сторона, яка порушила зобов'язання за цією угодою, крім зобов'язань щодо оплати Послуг, звільняється від відповідальності за таке порушення, якщо доведе, що воно сталося внаслідок випадку або непереборної сили.

9.3. Flatris надається Користувачеві відповідно до міжнародного принципу «як є» (as is), з чого випливає, що за проблеми, що виникають у процесі оновлення, підтримки та експлуатації Сервісу (в т. ч. проблеми сумісності з іншими програмними продуктами, а також невідповідності результатів використання Сервісу очікуванням Користувача тощо), а також за прямі та непрямі збитки Користувача, включаючи втрачену вигоду і можливі збитки, Сервіс відповідальності не несе.

9.4. Сервіс має право в односторонньому порядку заблокувати або видалити обліковий запис Користувача, без повернення коштів за сплачені послуги у випадках порушень умов Угоди Користувачем, а також невиконання своїх обов'язків Користувачем

9.5. У разі виникнення між Сторонами суперечок або розбіжностей, що випливають з цієї Угоди або пов'язані з нею, Сторони вживуть усіх заходів для їх вирішення шляхом переговорів між собою.

9.6. У разі якщо не вдається вирішити спори та/або розбіжності, що виникли між Сторонами шляхом переговорів, то такі спори вирішуються в Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України.

10. Відмова від гарантійних зобов'язань

10.1. За винятком вищевикладеного та гарантій, прямо зазначених у цьому розділі, Flatris не надає жодних інших гарантій.

10.2. Flatris не несе відповідальності за прямі або непрямі збитки, викликані діяльністю хакерів або несанкціонованим доступом та використанням Послуг або облікового запису Користувача, а також виникли внаслідок помилок , перепусток, перерв у роботі, технічних проблем при передачі даних, інших подібних причин.

10.3. Якщо Користувач незадоволений Послугами, то може анулювати обліковий запис Flatris, звернувшись на підтримку Сервісу, та завершити дію Угоди. Така відмова буде єдиним та винятковим засобом завершення дії Угоди (і єдиним та винятковим зобов'язанням Flatris).

10.4. Flatris не гарантує працездатність віддалених мереж, платіжних терміналів/систем, за допомогою яких Користувач отримує доступ до послуг, їх оплати, та функціонування яких не залежить від дії або бездіяльності Сервісу.

11. Конфіденційність

11.1. Правила конфіденційності цієї Угоди не суперечать і повністю відповідають Політиці конфіденційності Flatris.

12. Реквізити

ФОП Косянчук В.В.
Україна, м. Київ, вул. Заболотного, 32, кв. 49
IBAN UA173052990000026001026225366
ЄДРПОУ 3230021573

info@flatris.com.ua